Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с шофьорската врата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с шофьорската врата.

    Нали като се отвори вратата и има нещо като стоп машинка да не се затваря примерно от наклон. Та мисълта ми е, че там ми е прецакано нещо и си се затваря и като колата не е под наклон. Дано да сте ме разбрали, защото аз не успях Дано някой да помогне.
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

  • #2
    да не е това,дето е като рамо ли е като панта ли е дето на некой коли пука като се отвори вратата,да не се е откачило то май се държи на един щифт,по принцип е това дето задържа вратата да не се затваря
    Last edited by emo84; d.m.y г., 23:28.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от emo84 Покажи съобщение
      да не е това,дето е като рамо ли е като панта ли е дето на некой коли пука като се отвори вратата,да не се е откачило то май се държи на един щифт,по принцип е това дето задържа вратата да не се затваря
      Ами мисля че е това. И не ми държи да не се затвори вратата.
      Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
      Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
      Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

      Comment


      • #4
        тази панта се държи на щифт може да е изпаднал или там нещо друго,на един колега с FIAT bravo един ден му държах вратата,а той ръчка и бутна тая панта в дупката на купето,щото щифтът го нямаше и при затваряне и отваряне пукаше страшно,прегледай я все пак

        Comment


        • #5
          щифта в купето или във вратата е? в смисъл ако е във вратата, ще е доста лесно като се махнат корите.

          sigpic
          Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
          http://caralyze.bg/user-car/12/42

          Comment


          • #6
            На 146 сменявах преди дни тоя механизъм. Купих на старо от Никола Николов - моя беше счупен. Значи на предните врати е различно от на задните. На задните врати е като на 155, с тънко тръбно щивтче, което излиза сравнително лесно. Частта, която не е на вратата (на гредата между вратите) е заварена за самата греда и при разглобяване си стои там. На предните е по-скоро нит, и то на 3 размера дебелина, като даже има и шлици (съвсем малки), които да "затъкнат" нита в отвора. Там трябва да се свали и частта на калника, защото нита не излиза лесно. Аз моя го прецаках докато го извадя и правих нов. Захванати са с 4 винта "еврейска звезда" №40 -и двете части. Утре ако мога ще кача снимки.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Колеги и аз да задам върпоса При мен въпросния механизъм го има, мисля че си работи, но му липсват болтовете които го придържат към вратата, ако някой има снимка или знае какви са болтовете (говоря за размера) нека сподели
              Fiat Bravo 1.9 101 hp TDSoft 1997 - 12.05.2004 R.I.P.
              Alfa romeo 145 Тwin Spark 1.4 16v 103 hp '97 (отзад на багажника под 145 пише едно AUTOSi, ако някой има идея какво е да пише)

              Comment


              • #8
                При мен проблема беше, че вратата при отваряне/затваряне пукаше и трещеше много здраво. Развих болтовете от към купето и положението с пукането и тряскането изчезна, но вратата не се задържа отворена, както може би е направил и предишния собственик на твоята ..
                146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                Comment


                • #9
                  Това с пукането се оправя с обилно количество ВД - 40 или грес а имаш ли снимка на болтовете или размер ?
                  Fiat Bravo 1.9 101 hp TDSoft 1997 - 12.05.2004 R.I.P.
                  Alfa romeo 145 Тwin Spark 1.4 16v 103 hp '97 (отзад на багажника под 145 пише едно AUTOSi, ако някой има идея какво е да пише)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ANGOR Покажи съобщение
                    ...ако някой има снимка или знае какви са болтовете (говоря за размера) нека сподели
                    Размера - най-добре пробвай с 1-2 винта. Главата на винта е добре да е 6-ограм или еврейска звезда, защото обикновен винт малко опира при завиване.

                    Първоначално публикувано от ANGOR Покажи съобщение
                    Това с пукането се оправя с обилно количество ВД - 40 или грес а имаш ли снимка на болтовете или размер ?
                    Ако има луфт някъде по сглобките няма да се оправи със смазване- на 155-цата ми беше така. Имаше износен винт (вместо щифт) и щракаше доста силно. Като го смених с нов, вече не щрака.
                    Ето снимки:
                    Attached Files
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за изчерпателния отговор колега, зпочвам да си търся винтове
                      Fiat Bravo 1.9 101 hp TDSoft 1997 - 12.05.2004 R.I.P.
                      Alfa romeo 145 Тwin Spark 1.4 16v 103 hp '97 (отзад на багажника под 145 пише едно AUTOSi, ако някой има идея какво е да пише)

                      Comment


                      • #12
                        Да се похваля,че с помоща на информацията на колегите от темата преди 2 часа приключих с отстраняването на този проблем ( въпросния механизъм беше счупен по същия начин който е показал колегата на снимките по горе,свалих го заварихме го с един приятел и вече вратата е супер)
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Значи подлежи на заварка механизма, защото и моя е счупен по същия начин.
                          А колко пари е втора употреба.

                          Comment


                          • #14
                            Да колега подлежи на заварка, малко по внимателно само трябва и става супер, а за цената му незнам не ми се налижи да търся.
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                              Значи подлежи на заварка механизма, защото и моя е счупен по същия начин.
                              А колко пари е втора употреба.
                              Аз не си играх със заварки. Купих втора употреба, но не помня за колко пари.
                              Голям чанч ми беше монтирането на здравата част, пружината е стегната и ... трудно стана.
                              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                              Comment

                              Working...
                              X